dinsdag 8 september 2015

In een grote paddestoel, rood met witte strippen....

Op Facebook zag ik dit patroon van Birdiehaakt langs komen. Ik zag direct mogelijkheden om met mijn peutertjes te oefenen. Te oefenen met taal, te oefenen met kleuren en te oefenen met tellen. Het liedje van de drie kaboutertjes schoot direct in mijn hoofd. Deze paddenstoel wilde ik zo graag maken voor mijn peutertjes.

Ik wilde de paddenstoel iets groter maken, zodat de kaboutertjes er niet in gepropt hoefden te worden. De paddenstoel heb ik gemaakt van Scheepjes Softfun, met haaknaald 5. De kaboutertjes heb ik gehaakt van Phildar Phil Coton 3, maar met haaknaald 4, zodat de kaboutertjes in ieder geval om mijn vinger zouden passen en zodat het haken geen gepriegel zou worden.

Ik weet zeker dat we er heel veel plezier van gaan krijgen tijdens ons thema Reuzen en Kabouters.


2 opmerkingen:

  1. hallo, heb je daar nog een patroontje van? Wil er eentje maken voor met carnaval voor in onze crèche...
    gr
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je op dit patroon klikt in de eerste zin, kom je bij het patroon. Succes!

      Verwijderen