donderdag 3 december 2015

Sinterklaas

Mama, ik moet morgen een cadeau voor het Sinterklaasfeest op school hebben. Het moet 2 euro kosten en het moet voor een jongen of een meisje zijn. Doe maar iets te snoepen. De jongste kwam hier om half 3 mee *ZUCHT* Ik zucht omdat hij weer lekker op tijd hier mee is, ik zucht omdat het een onmogelijke opgave wordt om iets voor een 12 of 13 jarigen voor 2 euro te kopen en dan ook nog iets dat leuk is voor een jongen en een meisje. En ik zucht omdat het wel iets te snoepen mag zijn. Ik ben momenteel met een project bezig waar ik mutsen voot aan het maken ben en vraag hem of dat misschien leuk is om mee te nemen? Dat vond hij wel leuk! Omdat ik wel mutsen heb liggen maar deze iets te groot zijn voor de beginnende puber, moest ik nog snel aan de bak. Om 3 uur begonnen...om half 12 klaar en tussendoor ook nog naar het winkelcentrum geweest! Nu maar hopen dat de muts in de smaak valt.

Totally Tam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten