zondag 3 januari 2016

Mijn eerste project van 2016

Het is nu 3 januari en ik heb al een project af! Ja we gaan de goede kant op. Eén plastic tasje weggewerkt, maar helaas ligt er nog zo'n zelfde plastic tasje op me te wachten. Dit kersttafereeltje had eigenlijk na Sinterklaas al klaar 'moeten' zijn zodat mijn peuters er mee hadden kunnen spelen. Dit is helaas niet gelukt. Voor één locatie zijn Jozef, Maria en baby Jezus af. Voor de andere locatie moet ik het kersttafereeltje nog haken, maar gelukkig heb ik nog 11 maanden. Het patroon van Jozef, Maria en Jezus komt uit het boekje Christels kerstboekje van Christel Krukkert. Het patroon van de kribbe komt Haak je eigen kerststal ook van Christel Krukkert. De patronen zijn met dubbele draad gehaakt zodat de figuren de grote hebben van poppen (ongeveer 40 cm) zodat de peuters het kerstverhaal na kunnen spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten