maandag 16 mei 2016

Moederdag

Ik had nog anderhalve bol van mijn Papatya over en moederdag kwam steeds dichterbij. Mijn moeder draagt graag een omslagdoek, ik denk tenminste dat ze die graag draagt, want ik heb er al 2 voor haar gehaakt. Zou ik dat redden met 1,5 bol? Gelukkig had Monique ook nog een bol van dezelfde kleur en verfbad. Voor mijn moeder haakte ik deze omslagdoek, ook in de granietsteek  (momenteel even mijn favoriet want het haakt zo lekker weg)
 
 
Tja....en dan heb ik nog een halve bol en nog een (schoon)moeder. Van mijn schoonmoeder weet ik niet of ze een omslagdoek leuk vindt, bovendien had ik ook nog maar een half bolletje. Mijn schoonmoeder draagt graag sjaaltjes, dus op zoek naar een sjaaltje. Via Facebook kwam ik dit patroon tegen. Met het kleurverloop is het een heel fleurig sjaaltje geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten