maandag 8 augustus 2016

Wat een muts!

Deze zomer waren we op vakantie in Rovinj, Kroatie. Het was erg warm en we zouden met de boot richting de eilandjes gaan. Een petje was echt niet overbodig. Maar deze muts had natuurlijk geen petje bij zich. Mijn oma had vroeger met heet weer in het buitenland een geknoopte zakdoek op haar hoofd....en tja een zakdoek had ik ook niet, maar wel een theedoek. Ik zal jullie de gênante foto van mij in mijn badpak met een geknoopte theedoek op mijn hoofd besparen. Maar zo zag het er ongeveer uit!



Ik had voor een project waarmee ik al jaren bezig ben, 3 bollen katoen bij me, deze heb ik maar opgeofferd. Ik geloof nooit dat dat project ooit iets gaat worden. Op www.ravelry.com kwam zag ik het patroon Relax Ramie hat, wat ik helemaal te gek vond.
Wat vinden jullie van mijn muts?

1 opmerking: