zondag 8 januari 2017

Een spaarpotje en een herinneringspotje

Op Facebook zag ik allerlei leuke dingen voorbij komen. Ik had 2 mooie mayonaise-potten staan, waar ik iets leuks mee wilde doen. Op de Facebook Be Creative With Action and More zag ik leuke versierde potten voorbij komen, maar het idee erachter sprak mij eigenlijk meer aan.

Een spaarpotje: elke week stop je wat geld in het potje en elke week wordt dit een euro meer. Zodat je aan het einde van het jaar 1378,-- euro extra gespaard hebt. Een leuk bedragje om iets extra's te doen.


Maar ik zag ook een herinneringspotje.. een potje waarin je het hele jaar leuke herinneringen in doet! Zodat je aan het einde van het jaar alle herinneringen nog een keer door kan lezen. Hoewel ik de pot vandaag gemaakt hebt en het jaar pas begonnen is, zitten er toch al aardig wat herinneringen in! En ik hoop dat er dit jaar nog vele bij komen. 


Natuurlijk heb ik de teksten op de potten met Posca-stiften geschreven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten