donderdag 8 november 2018

Mijn dikke vriendinnen

Elk jaar gaan we met ons vriendinnengroepje (met zijn zeven) een weekendje weg....ons meidenweekend. Dit jaar was een jubileum, want dit jaar was onze 10e weekend samen en dus een feestje waard! Één van mijn vriendinnen had het idee om een workshop Dikke dames schilderen te organiseren. Niet een workshop georganiseerd door iemand anders maar door ons. Dus saampjes zouden wij de andere meiden verrassen met een door ons georganiseerde workshop. Een auto vol schildersdoeken, verf, kwasten, potloden, gummetjes en voorbeelden van dikke dames ging met ons mee naar Ouddorp, terwijl de rest van niets wist...nou ja... iemand had natuurlijk de tas met spullen gezien. Zondagmiddag hebben we alles te voorschijn gehaald en iedereen aan het werk gezet. Ik heb mijn vriendinnen nog nooit zo lang zo stil bij elkaar gezien, allemaal waren we ingespannen aan het werk. Ik heb mijn zes lieve dikke vriendinnetjes geschilderd! Love you, girls! Ik heb weer genoten van ons weekendje samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten