maandag 3 december 2018

Vos en Haas taart

In het verleden heb ik al een aantal keer een taart gemaakt. 2 Puktaarten, één voor mijn oude locatie en één voor mijn huidige locatie. Een Snoopy-taart voor de Snoopy-groep. Een Diddle-taart voor de Diddle-groep en nu heeft de juf van de Vos en Haas-groep gevraagd of ik een Vos en Haas-taart wilde maken. Natuurlijk...riep ik! Er niet bij stilstaan dat het misschien niet zo'n makkelijke opdracht was. Diverse vossen heb ik gehaakt. De ene was veel te groot, de volgende was te groot.... uiteindelijk heb ik zelf een vos ontworpen. En toen moest ik nog een haas vinden.  Ook dat was onbegonnen werk. Ook het patroon van Haas komt uit eigen keuken. Dit keer wilde ik er wat decoratie bij en vond deze boom. Misschien wil mijn collega meer decoratie, maar ze kan hem in ieder geval morgen alvast gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten