dinsdag 8 oktober 2019

Buurvrouw wil je een kopje thee?

Afgelopen weekend was mijn oude buurvrouw jarig. Helaas kon ik niet aanwezig zijn, maar direct een afspraak gemaakt voor deze week. Toen ze nog mijn buurvrouw was ging ik regelmatig (lees: heel vaak) op de thee....we waren echte theeleuten. Sinds ik verhuisd ben, zien we elkaar helaas niet zo veel meer.... ik ben meer gaan werken en zij is vaker met vakantie (haha wie heeft het beter bekeken?) Nu is het echter weer tijd om thee te leuten! Natuurlijk ben ik benieuwd naar al haar vakantie verhalen. Voor haar verjaardag heb ik een passende kaart gemaakt. Op Pinterest kwam ik deze leuke kaart tegen. Natuurlijk moest ik deze voor mijn oude buurvrouw maken.

Zet het water maar vast op Buuf....ik kom eraan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten