vrijdag 15 november 2019

Beer/wine tag (incl. link Design Space)

Onze kleutercollega gaat trouwen en natuurlijk wordt er door alle collega's van beide locaties een gezamenlijk cadeau aangeboden. Het kersverse echtpaar houdt wel van een speciaal biertje. Alle collega's kregen het verzoek een speciaal biertje mee te nemen met een wens voor het echtpaar, zodat we met alle  kratje flesjes een kratje kunnen vullen. Alle radartes van mijn creatieve brein draaiden overuren; wat kon ik met mijn Cricut maken. Op Pinterest zag ik een wine tag voorbij komen. Deze was erg leuk, maar niet echt voor een bruidspaar. Denkende aan de kaart die ik al eerder gemaakt heb, ontstond het idee om een bruid en bruidegom van de wine tags te maken. In Design Space ontwierp ik de beer tags. Tja...en dan moet er nog een wens op voor het bruidspaar. Het werd een wens op een hart. De ene helft voor op de bruid en de andere helft voor op de bruidegom. De biertjes moeten naast elkaar staan om de boodschap te kunnen lezen. Mijn collega gaf het ene flesje en ik het ander....

Het bestand wat ik ontworpen heb kan je hier vinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten