dinsdag 3 december 2019

Adventkalender

Toen ik nog een klein meisje was, kregen mijn broer en ik elk jaar een adventkalender. Geweldig vond ik dag....elk jaar weer. Tot vorig jaar heb ik ze ook voor mijn kinderen gekocht, maar vorig jaar werd er niet naar omgekeken. Dit jaar maakte ik voor mijn moeder en haar vriend een adventkalender. Het omhulsel heb ik met de Cricut gemaakt. De tekening daarvoor vond ik hier. De cijfers ontwierp ik in Design Space. Elke zijde van de adventkalender staat een stukje kerstverhaal. kervan Het kerstverhaal stanste ik met de Big Shot. Hoewel ik het de volgende keer anders zou doen, vind ik deze adventkalender toch geslaagd. Als je wilt weten wat er in de adventkalender zat... bezoek dan eind december nogmaals mijn blog!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten