zaterdag 25 juli 2020

Alle belangrijke Dordtse gebouwen bijelkaar

Eindelijk is mijn schilderij met alle belangrijke gebouwen uit Dordrecht klaar; de Grote Kerk, Groothoofdspoort, Villa Augustus en ons huis. De poster met de Grote Kerk, Groothoofdspoort en Villa Augustus komt van de website van mevrouwemmer.nl. Zij verkoopt posters van verschillende steden. Ons huis maakte ik natuurlijk zelf met de Cricut, maar wat een hels karwei was dat. Ik ben er ook weken mee bezig geweest. Steeds een klein stukje.

Ik ben nog niet helemaal tevreden. Ik dacht dat het fotolijstje van Ikea een 3d lijstje was. Hierbij zou de poster van Dordrecht er beter uitgekomen zijn. Toch even aan manlief vragen of ik dat alsnog op een of andere manier voor elkaar krijg.

2 opmerkingen:

  1. Super gaaf gedaan San!
    Bij de Action hebben ze ook weleens van die 3D lijsten.
    Voor als je niet in de buurt van Ikea bent. ;-)
    Veel plezier op de camping. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks voor de tip, Caro! Ik zal zwker eens gaan kijken. Binnenkort een keer afspreken?

      Verwijderen