zaterdag 5 september 2020

The wheelie gang

Van een groepje jongens op de camping kreeg ik de vraag of ik shirts kon maken...iets met een wheelie, want deze jongens rijden doorgaans op hun achterband en dat doen ze ook best ver. Tijdens de zomervakantie maakte ik een ontwerp, dat al snel goed gekeurd werd. Ik bestelde vanaf de camping het materiaal bij Plottermoon; shirts en flex. Toen ik eenmaal thuis was duurde het even voordat het materiaal binnen was. Plottermoon had ook vakantie!

Hoewel ik alles had voorbereid, waren de shirts nog niet af. Ik moest ik de shirts nog persen toen ik dit weekend op de camping kwam. En dat ging niet geheel zonder slag of stoot, maar de shirts zijn afgeleverd.

Voor het eerst een t-shirt zowel voor als achter bedrukt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten