vrijdag 18 december 2020

Silent night, oh holy night

Op Pinterest zag ik allerlei kerstborden voorbij komen gemaakt met de Cricut. Zo leuk! En ik had dit jaar nog geen kerststalletje gemaakt. Gelukkig staat tegenwoordig YouTube vol met allerlei handleidingen. 

Dus heb ik ronde broodplanken gekocht (Budgetland) , krijtverf (Gamma), vinyl (Plottermoon) en lint (AliExpress). Eerst met olijfgroen het bord geverfd. Het kerststalletje uitgesneden met de Cricut. De sticker in reverse op de broodplank geplakt, met eerst een laag Mod Podge, zodat de verf niet zou gaan 'bloeden'. Nadat de Mod Podge droog was de witte krijtverf aan de beurt. Een mooie strik erop, ook daar had ik Pinterest voor nodig. 

Het SVG bestand heb ik van deze site, maar ik heb hem nog wel iets aangepast. 


Ik heb er in totaal 5 gemaakt... eentje voor mezelf en vier voor mensen die me dierbaar zijn. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten