zaterdag 9 januari 2021

Kaarten december 2020

Hoewel ik dol ben op kerststalletjes en kerst enorm gezellig vind, stuur ik normaal geen kerstkaarten, maar dit jaar kreeg ik er weer een paar, dus ik dacht voor de verandering eens lief te zijn! 

Dit was de eerste snijmal die ik kocht.. ik had mijn Big Shot nog niet eens. Ik kocht deze mal op de Creabeurs in Rijswijk. De snijmal is van Lea'bilities. 

Deze kaart maakte ik met een snijmal die ik op AliExpress kocht. De sterren komen weer van een andere mal. Omdat de kaart met alleen sterren en een kameel erg saai was, heb ik met waterverf een heuvel geverfd, waardoor de kaart gelijk veel leuker was. 

Ook deze snijmal kocht ik op AliExpress. Jozef en Maria (op Josja) op weg naar Bethlehem. 


Begin januari waren er ook 2 collega's jarig. Beide bestanden van deze kaarten komen uit Cricut Access. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten