vrijdag 30 april 2021

Kaarten april 2021

Deze maand zijn er een aantal collega's jarig. Deze kaart maakte ik met mijn Big Shot. De mallen komen van AliExpress. Het papier van de bovenste laag komt uit een oude atlas.



Ook deze kaart is voor een collega. Ook het bestand van deze kaart art komt uit Cricut Acces. 


Deze kaart voor een collega die is getrouwd, heb ik gemaakt n.a.v. een voorbeeld van Pinterest. Ik heb de voeten van de glazen met een glitterpapier beplakt en de glitters achter het venster komt niet overeen met deze kleur. Achteraf had ik beter zilverkleurige glitters kunnen gebruiken of een andere kleur glitterpapier. Maar ik ga hem zeker nog eens maken, met de kleuren die ik wel leuk samen vind.


Nog een jarige collega. Deze kaart haalde ik ook uit Cricut Acces. Een vrolijke verjaardagstaart.


De buurjongen van de camping was jarig en daar hoort natuurlijk ook een kaartje bij. Een mountainbike voor hem. De afbeeldingen haalde ik wederom uit Cricut Acces en maakte er zelf een kaart van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten