zaterdag 15 mei 2021

Zwangerschapsverlof (incl. link Design Space: giftbox)

Een collega van mij is deze week met zwangerschapsverlof gegaan. Met de BSO collega's hebben we voor haar een mand gemaakt, waarin allerlei cadeautjes zaten. Ik maakte voor haar nog niet geboren zoon een romper. Zij houdt ervan om haar zonen als echte heertjes te verkleden. Bij elke feestelijke gelegenheid zie ik haar jongens in een overhemd met stropdas lopen. Dus ik maakte voor de baby een romper met bretels en een vlinderstrikje. Het patroon haalde ik van deze website. Zodat haar jongste zoon straks ook strak in het pak kan als er feest is.

Ik ontwierp voor het rompertje een cadeaudoosje (ook it's a girl). Het Design Space bestand: https://design.cricut.com/landing/project-detail/60900bea2f4de9104853bc15

Lettertype: Road Trip

In het doosje deed ik naast het rompertje voor mama een maskertje zodat als ze daar behoefte aan heeft even kan relaxen.

Natuurlijk maakte ik ook een kaart (zie beschrijving kaarten mei 2021).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten