zondag 11 juli 2021

Kaarten mei 2021

Onze vroegere buurman was jarig in een voor ons hectische tijd, dus even een kaartje sturen. Deze kaart maakte ik met de Big Shot en mallen van AliExpress. 

Ik ben helemaal weg van de 3d layered kaarten. Voor een collega die met zwangerschapsverlof ging, zocht ik naar 3d layered baby file. Ik vond deze babyvoet op Special Heart Studio. 


Voor onze vriend maakte ik deze verjaardagskaart. Het ontwerp komt uit Cricut Acces. Het is eigenlijk een kaart voor een bruiloft. Ik heb de tekst veranderd, zodat ik hem als verjaardagskaart kon gebruiken. 


Een collega van school is bevallen van zoontje, Josh. Voor hem maakte ik deze naamkaart. Door de letters van het lettertype Varsity in Cricut aan elkaar te smelten. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten