donderdag 16 september 2021

Dag van de pedagogisch medewerker 2021

Vandaag is het de dag van de pedagogisch medewerker. En ik ben trots en blij met de kanjers die ik onder mijn hoede heb. Natuurlijk wil ik hen dat ook laten weten op een dag als vandaag.  Vanuit de stichting wordt de dag van de pedagogisch medewerker altijd op de dag van de leerkracht gevierd, maar voor mijn team maak ik altijd iets wat ik op Pinterest heb gezien, en graag wil maken. 

Vorig jaar had ik al zaadpapier gezien, maar.....toen had ik niet genoeg tijd meer om het te maken. Dus dit ideetje zat al een jaar in mijn hoofd. Deze zomer zou ik het zaadpapier gaan maken. Wat een leuke activiteit is dat! Ik heb de pedagogisch medewerkers van de BSO gezegd dat dit een leuke activiteit voor de BSO kinderen is. 

Deze kaart heb ik met mijn Cricut Joy gemaakt. Ik was op de camping, dus geen Maker voor handen, maar met de Joy ging dit prima. Vooral de gebruiksaanwijzing binnen in de kaart vind ik geniaal verzonnen van mezelf. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten