zondag 12 februari 2023

Verjaardagen

Vandaag had ik 3 verjaardagen in 1. Het knutselen staat nog steeds op een zeer laag pitje, maar voor mijn vriendinnetje en haar kinderen probeer ik altijd iets te maken. En dan het fröbelen natuurlijk tot het allerlaatste moment uitstellen.

In Cricut Accès zag ik een pizza gift card holder voor onze pizzaboy. Te leuk om niet te maken. Het logo van het 'restaurant' op de pizzadoos en klaar!

Onderstaande kaart heb ik in Cricut Accès samengesteld voor onze student. De Elephant Bag aangepast en verkleind. Een arm bij de afbeeldingen. Centjes in de tas als kleding. En klaar! Vooral het maken van de tasjes was zo leuk!

En dan de kaart voor mijn piano spelende vriendin. Deze kaart komt in zijn geheel uit Cricut Accès.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten