zondag 26 maart 2023

Kegelpoppetjes Pasen

De kegelpoppetjes voor Pasen zijn klaar. Ik ben er al een hele tijd mee bezig, maar het wilde allemaal niet zoals ik wilde, maar vandaag kreeg ik de geest. Met een hele dunne embossing pen kon ik eindelijk wat dunnere lijntjes trekken. 


Ik maakte niet alleen een kip met kuikentjes en eieren, maar voor mijn collega maakte ik ook Jezus. Voor het weekend gingen we het lokaal op zijn Paasbest versieren en toen we het graf met de steen tevoorschijn haalden, zei ze: ' Waar is Jezus? We moeten maar een Playmobil poppetjes gebruiken voor Jezus'. Toen ik met de kegelpoppetjes aan de slag ging, bedacht ik mij dat ik net zo goed een Jezus kon maken. Nu de rest van de boerderijdieren nog (het thema is bijna afgelopen!)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten