maandag 25 december 2023

Kerstballen


Dit jaar heb ik maar 2 kerstfreubels (voor anderen) gemaakt. Ik verstuur al jaren geen kaarten meer, maar voor een enkele persoon maak ik vaak nog iets. Mijn vriendinnen hadden al een kerstgroet gehad. Voor mijn moeder wilde ik nog iets maken en ook nog voor mijn naamgenootje. Dit jaar werd het een kerstbal. En was de levering heel erg laat (1e kerstdag 22.00 uur).

De kerstbal met het hertje komt zonder aanpassingen uit Design Space. Het enige wat ik aangepast heb, is de shaker dome die ik gebruikt heb. Hierdoor lijkt het een echte kerstbal

En natuurlijk moest er een Kerststalletje gemaakt worden...dit keer niet voor mezelf.

Ook dit bestand komt uit Design Space. Dit bestand heb ik aangepast, waardoor het eind werd en ik het dus kom gebruiken voor een kerstbal.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten