dinsdag 4 februari 2020

Toch weer een beetje jarig

Vorig haar had mijn vriendin een afschuwelijke verjaardag omdat het heel slecht met haar vader ging. Ik had op haar verjaardag toch een kleinigheidje gebracht, waardoor ze toch een klein beetje jarig was. Dit jaar heeft mijn vriendin weer een afschuwelijke verjaardag; haar schoonvader is afgelopen week overleden.

Mijn vriendin 'viert' dit jaar voor het eerst haar verjaardag zonder haar vader en schoonvader en  wilde voor haar verjaardag graag een donatie voor het KWF. Natuurlijk hebben wij als gezin gedoneerd, maar ook wilde ik mijn vriendin iets geven.

Ik maakte voor haar een fotolijstje met een foto van haar vader en niet zo maar een foto..... Haar vader hield muziek; met een stempel maakte ik een muziekstuk voor de achterkant. Hoewel ik van haar zusje diverse foto's had gekregen, heb ik toch een foto van internet gebruikt. Met Adobe Capture bewerkte ik de foto zodat ik hem kon gebruiken in Design Space. Met de Cricut sneed ik de foto uit vinyl, om daarna al het overbodige vinyl weg te 'pulken'. Het haar was een ramp om te doen, maar het is uiteindelijk is gelukt. Ze was er blij mee!
Het volgende project wordt een foto van mijn vader....gelukkig was hij kaal!





4 opmerkingen: