maandag 16 juli 2018

Topje

Mijn kinderen zijn alle bolletjes en dozen met frutsels zat. Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen, zeker niet als ik al die dozen met garen en projecten achter mijn bank zie staan (dan heb ik het nog niet over al die bolletjes en hobbyspullen die op zolder staan). Alleen een blik op al die dozen maakt me al gelukkig. Ik heb mijn kinderen beloofd dat ik eerst alle projecten die ik heb af te maken voordat ik nieuwe garen zou kopen.....stom, stom, stom! Ik heb nu 6 weken vakantie, dus tijd om een aantal projecten af te maken. De garen voor dit topje heb ik als laatste gekocht. Dit patroon kwam ik op Facebook tegen (oef... Facebook, een fout medium als het gaat om projecten afmaken, want daar kom ik teveel leuke dingen tegen).


Project nr. 1 voor deze vakantie is af. Door naar het volgende project. Een voordeel van al die half afgemaakt projecten is, dat ik alleen de andere helft nog hoef te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten