donderdag 19 september 2019

Dag van de leidster

Vandaag is het de dag van de leidster. Op deze dag wordt de waardering voor de pedagogisch medewerkers vormgegeven voor de belangrijke taak bij opvang en opvoeding van kinderen uit heel veel gezinnen. Dus....tijd om mijn waardering te uiten richting mijn collega's voor hun taken. Met mijn scoringboard maakte ik deze doosjes om waxinelichtjes in te doen. Daarbij schreef ik deze brief:

Lieve collega,

Vandaag is het de dag van de leidster en daarom wil ik je bedanken...
Bedankt voor je motivatie
Bedankt voor je inzet
Bedankt voor je inlevingsvermogen
Bedankt voor je samenwerking
Bedankt voor je collegialiteit
Bedankt voor je betrokkenheid
Bedankt voor je verantwoordelijkheid
Bedankt voor je creativiteit
Bedankt voor je flexibiliteit
Bedankt voor je organisatietalent
Bedankt voor de (soms moeilijke) gesprekken met ouders
Bedankt voor je luisterend oor
Bedankt voor je gedild
Bedankt voor het stimuleren van de ontwikkeling van het kind
Bedankt dat je een zonnestraaltje voor de kinderen wilt zijn.



Zo maakte ik 15 doosjes voor al mijn collega's en twee stagiaires.

Ik hoop dat ze mijn waardering kunnen waarderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten