maandag 9 september 2019

De stakende krijtjes

Vandaag ga ik mijn collega en de kinderen uit haar klas blij maken. Ze start vandaag haar thema rondom het prentenboek  'De krijtjes staken' van Drew Daywalt.  Voor de zomervakantie had ze al gevraagd of ik de krijtjes kon haken. Het patroon voor de krijtjes vond ik hier. Omdat ik deze krijtjes erg klein vond heb ik uiteindelijk het patroon aangepast. 

Tja, krijtjes horen in een doosje. En tijdens dit project mocht ik met twee hobby's tegelijkertijd bezig zijn, wat een genot! Voor dit project mocht ik ook de Cricut gebruiken om een doosje te maken zoals afgebeeld staat in het boek.



Ik hoop dat mijn collega en haar kinderen er veel plezier aan mogen beleven en dat de peuterjuffen de krijtjes ook af en toe mogen lenen.


1 opmerking:

  1. De kinderen en ik zijn er heel blij mee. Wat ziet dit er fantastisch uit. Bedankt Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen