zondag 10 mei 2020

Moederdag 2020

Voor mijn moeder geen oma's tree, dit omdat het helaas organisatorisch niet mogelijk is om alle kleinkinderen op één foto te krijgen, daarnaast heeft ze naast eigen kleinkinderen ook nog een 'bonus' kleinkind. Voor mijn moeder dus alle kleinkinderen op rijtje. Ik kocht een rechthoekige fotolijst en sneed uit Vinyl met de Cricut GRANDKIDS, met de knockout methode schreef ik de namen van alle kleinkinderen door het woord GRANDKIDS (ook hier zonder foto's in verband met privacy). Ik had de fotolijst net helemaal klaar, toen ik hoorde dat er nog een 'bonus' kleinkind bijkomt. Tegen de tijd dat dit kleinkind geboren is, ga ik nadenken hoe we nummer 7 ook een plaatsje kunnen geven.

Fonts: 
- namen: I love glitter (Dafont.com)
- grandkids: Cricut Sans


Geen opmerkingen:

Een reactie posten