zondag 17 mei 2020

Verjaardagscadeau voor onze vriend

Vandaag op gepaste afstand op verlate verjaardagsvisite geweest bij onze beste vrienden want onze vriend is tegelijkertijd met onze oudste jarig! In februari is zijn vader overleden en voor mijn vriendin maakte ik al eerder dit fotolijstje toen haar vader was overleden. Ik had aan mijn vriendin al gevraagd of ze het leuk zou vinden om van haar schoonvader ook zo'n lijstje te hebben. Ik had gelukkig nog een fotolijstje liggen, dus was het portret zo gemaakt. Zijn vader was een paardenliefhebber, dus ik was er ook al snel over uit dat dat de achtergrond zou worden. Op AliExpress vond ik een leuke paardenstempel, maar jeetje.....wat duurde dat lang! Ik was even bang dat hij er niet meer voor de verjaardag er zou zijn.... De twee vaders staan nu samen op een kastje in hun woonkamer, erg mooi zo saampjes!

Ook deze vind ik weer super gelukt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten