zaterdag 28 november 2020

Kaarten november 2020

Deze maand weer wat kaarten gemaakt en verstuurd.

Helaas heb ik niet van alle kaarten foto's gemaakt.


Deze kaart maakte ik voor mijn oom en tante die deze maand 50 jaar getrouwd waren.


Deze kaart maakte ik voor de zoon van een collega die deze week jarig was en de laatste tijd nogal pech heeft gehad en dus wel een opsteker kon gebruiken.

Deze kaarten maakten ik eerder, maar deze heb ik nooit in een blog gezet. De jarigen waren in de periode jarig toen het slecht met hun opa ging en toen hun opa net was overleden. Ze zouden op een later tijdstip hun verjaardag vieren, maar Corona stak daar een stokje voor! En in plaats ik de kaarten dan verstuur....nee, dat kwam niet bij me op! Van de zomer heb ik de kaarten alsnog gegeven. 


Deze kaart maakte ik naar aanleiding van dit voorbeeld. Ik maakte hem grotendeels op de Cricut, waardoor ik zo'n zelfde kaart een volgende keer sneller kan maken.

Deze kaart maakte ik aan de hand van een voorbeeld van een traktatie die op Pinterest voorbij zag komen. De bal maakte ik met een mal met de Big Shot. De rest maakte ik met de Cricut. Als je het bestand van het shirt wil, stuur dan een berichtje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten