zaterdag 7 november 2020

Welkom...lief klein meisje!

Mijn moeder is weer 'bonus'oma geworden. De zoon van mijn moeders vriend en zijn vriendin hebben een dochter gekregen. In deze tijd ga je niet 'even' op kraamvisite. En omdat ik de hele dag tussen de snotneuzen zit, vind ik het ook niet nodig om risico te nemen om een ander eventueel te besmetten en zeker niet zo'n kleintje. Dus wel een cadeautje gemaakt, maar aan mijn moeder meegegeven.

Voor de pasgeborene maakte ik een shirt met lange mouwen met de tekst LIEF met camouflage flex. Dit keer gebruikte ik niet de Knock out methode, maar perste ik haar naam gewoon over de tekst met een contrasterende kleur!  

Lettertype LIEF: Impact

Lettertype naam: I love glitter


Daarnaast maakte ik nog een leuke kaart. De cutting dies (voetje en baby) komen van AlieExpress.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten