maandag 1 maart 2021

Cadeautje van/voor mijn collega deel 2

Van mijn collega's kreeg ik voor mijn 50e verjaardag een bolletje garen. Allemaal verschillende bolletjes, dus ik moest hard verzinnen wat ik er van zou gaan maken. Toen kwam het idee in me op om het bolletje wol terug te geven.... in een andere vorm. Voor (bijna) elke collega waarvan ik een bolletje wol kreeg, heb ik iets gemaakt... wat ze zelf mogen gebruiken of wat ze weer cadeau mogen doen. 

Van collega nr. 2 kreeg ik een paars bolletje katoen. Ik dacht dat ik van haar een grijs bolletje had gekregen dus ik had haar het cadeautje al voor kerst gegeven... nl. een kerstboom met Jozef, Maria en baby Jezus. Toen ze vertelde dat zij niet het grijze bolletje had gegeven, heb ik snel voor haar nog voor kerst het setje in het paars gehaakt. 


Collega X krijgt alsnog het grijze setje, ik moet alleen nog achterhalen welke collega dat is geweest. 


Hier heb ik geen patroon van. Ik heb het nagehaakt van een voorbeeld dat ik op Pinterest tegen kwam. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten