woensdag 3 maart 2021

Cadeautje van/voor mijn collega deel 4

Van mijn collega's kreeg ik voor mijn 50e verjaardag een bolletje garen. Allemaal verschillende bolletjes, dus ik moest hard verzinnen wat ik er van zou gaan maken. Toen kwam het idee in me op om het bolletje wol terug te geven.... in een andere vorm. Voor (bijna) elke collega waarvan ik een bolletje wol kreeg, heb ik iets gemaakt... wat ze zelf mogen gebruiken of wat ze weer cadeau mogen doen. Wel heb ik het cadeautje gemaakt met de collega in mijn achterhoofd. 

Voor collega nr. 4 kreeg ik een bolletje (ik dacht) Bianca, voor haar maakte ik aan de hand van het patroon van Repeat Crafter me deze leuke kindermuts. Ik gebruikte hiervoor een dubbele draad. Ook hiervoor maakte ik een leren label met mijn naam erop met de Cricut. Ik sneed de label uit met de Knife blade en perste mijn naam met flex erop. 

De collega voor wie ik deze kindermuts maakte, paste deze muts zelf!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten