dinsdag 18 februari 2020

Meisjes die vragen moeten eigenlijk worden overgeslagen (incl. link Design Space).

Toen mijn vriendin 50 jaar werd en ik haar dit 50 jaar-geleden-in-1970-bord gaf en daarbij te kennen gaf dat dit het enige bord dat ik zou maken, omdat zo'n groot bestand was dat het eeuwig duurde voordat ik eindelijk het hele bestand gemaakt had, riep mijn andere vriendin; "Voor mij kan je er toch nog wel eentje maken?" Zij is de jongste van ons vriendengroepje, dus mijn antwoord was: "Jij wordt voorlopig nog geen 50 dus zeker geen 50 jaar-geleden-bord". Zij riep heel hard dat ze dit jaar wel 45 jaar zou worden en ik gaf haar te kennen dat 45 nog geen 50 was. Ondertussen gaan mijn radartjes alweer rattelen als iemand zoiets roept. Nee, ik zou geen 50 jaar-geleden-bord maken, maar misschien kon ik iets op Pinterest vinden met een tekst voor 45 jarigen.
Uiteindelijk kwam ik op dit ontwerp met allerlei teksten van Pinterest... en geen bord, maar een dienblad. De verschillende lettertypes haalde ik van Dafont.com en met de Cricut sneed ik de teksten uit vinyl.

Het bestand kan je hier vinden:
https://design.cricut.com/landing/project-detail/5e4c62aa1c27a106b60cf6fe


Geen opmerkingen:

Een reactie posten