vrijdag 21 februari 2020

Verjaardagskaarten in februari

Deze maand waren er twee collega's jarig!
Natuurlijk maakte ik ook voor hen een verjaardagskaart. Ik hoor van de collega's terug dat ze het wel heel erg leuk vinden dat ze een kaart krijgen waar alle collega's iets op geschreven hebben. Zo doe ik er dus twee mensen een plezier mee; de jarige en ik, haha.

Bij deze kaart maakte ik de geschulpte vierkantjes en de banner in twee verschillende maten met de Cricut. De vierkantjes en de knoopjes stanste ik met de Big Shot. Een mooie happy bithday-stempel en de randjes met wat Archival inkt, waardoor je een perkamentlook krijgt.


Bij de volgende kaart maakte ik de hexagon in twee verschillende maten met de Cricut. Ook de flags maakte ik in twee verschillende maten met de Cricut. Het happy birthday  stanste ik met de Big Shot. Ook hier gebruikte ik Archival inkt om de flags een perkamentlook te geven. De kaart heb ik afgewerkt met kleine splitpennetjes en een stukje jute touw.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten