maandag 24 februari 2020

Mezelf iets toe-eigenen...

We hebben hier in huis nogal eens glazen probleempje. Ik heb altijd hetzelfde glas en weet meestal ook waar ik het neerzet... meestal! Maar mijn kinderen pakken een glas, zetten het ergens neer en vervolgens pakken ze weer een nieuw glas omdat ze hun glas nergens kunnen vinden;  "Nee, daar had ik mijn glas niet neergezet" of "Nee, die is vast van één van mijn broers". Met als resultaat een overvloed aan vieze glazen. Onlangs had ik glasetspasta gekocht (want ja, dat wilde ik ook wel eens uitproberen) en vanavond wilde ik na allerlei grote projecten een klein eenvoudig projectje doen. Klein was het, maar zo eenvoudig was het niet. Het snijden van vinyl met de Cricut ging goed, maar toen moest het vinyl op mijn theeglas geplakt worden... scheef, te hoog, te laag, de letters toch te groot. Uiteindelijk opnieuw mijn naam gesneden en opgeplakt. Alleen een kniesoor zoals ik zie dat het 1 (!) mm scheef zit.

Van de week nieuwe glazen kopen, zodat mijn kinderen gepersonaliseerde glazen krijgen!
En dit theeglas? Dat zie je toch, dat is van mij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten