maandag 15 juni 2020

Puk Sneakers

Onlangs zag ik op Facebook sneakers voorbij komen waarop iemand met Iron-on een Mickey Mouse had geperst. Ik vond ze super gaaf! Vanmiddag was ik sinds zeer lange tijd weer even in het winkelcentrum en heb gelijk sneakers aangeschaft. In eerste instantie wilde ik er Mickey of Mini Mouse op persen, totdat ik bedacht dat het wel leuk zou zijn als ik speciale sneakers voor mijn werk maak. 

Dit is het geworden. Ik ben weer klaar om te gaan werken. Ben zo benieuwd wat de kinderen er van vinden....







4 opmerkingen:

  1. Fantastisch! Ik denk dat je bestellingen gaat krijgen na deze post! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben bang dat als ik sneakers op bestelling ga maken, de belastingdienst aan mijn deur komt. Het is voor mij echt een hobby en ik denk dat ik dat zo moet houden, hahaha.

      Verwijderen