zaterdag 13 juni 2020

Puk wast zijn handen (incl pdf)

Tijdens de Coronatijd vroegen mijn collega's of ik de stappen die de peuters moeten nemen om hun handen te wassen aan de hand van Puk wilde tekenen. Natuurlijk wilde ik dat!

Op beide locaties hangt hij al een tijdje, maar misschien kunnen anderen hem nog gebruiken. Natuurlijk is het niet Corona gerelateerd...deze poster kan altijd bij de wasbak gehangen worden.

Heb je ook al de poster van Puk die zelf zijn jas aantrekt gezien? Deze kan je hier vinden.




5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan! Ik kan helaas het pdf niet downloaden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! Ik kan helaas het pdf niet downloaden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hè, vervelend! Misschien dat het via deze link lukt? https://drive.google.com/file/d/1oJd2UAq17jcTA_zgOUqKM4pOHPwUKcmN/view?usp=drivesdk
      Als dit ook niet lukt, dan hoor ik het graag!

      Verwijderen
  3. Super leuk :D Wij hebben beer Bobbi als mascotte van ons kleinschalige kinderdagverblijf. Zou je het niet leuk vinden om daar ook wat voor te tekenen ;)? Dit ziet er echt super uit voor de kids!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het met alle liefde doen, maar het ontbreekt me aan tijd. Ik heb nl. al meer dan een jaar geleden de vraag gekregen over Raai de Kraai. Ik kom er gewoon niet aan toe (misschien is het voor mij ook niet zo belangrijk, omdat deze mascottes voor mij niet leven).

      Verwijderen