donderdag 4 februari 2021

Bestie ziet Sarah

 Ik schreef al dat mijn bestie vandaag jarig is en dat ze 50 jaar zou worden.

Voor haar verjaardag maakte ik een grote houten 50!. Aan vrienden, familie en collega's had ik gevraagd of ze foto's van haar konden sturen, die kon ik op de 50! plakken. Wat een leuk werkje om al die foto's op het hout te puzzelen. Ik ga binnenkort met haar alle foto's bekijken en vertellen van wie ik ze gekregen heb.



Naast de foto's heb ik ook een paar vriendinnen aangeschreven om een herinneringsbox te maken. Vier boekjes met herinneringen aan de jarige Jet. En het puzzelen van de foto's was een leuk werk, maar herinneringen ophalen aan haar was nog veel leuker. Ik hoop dat de jarige Jet net zoveel plezier beleeft aan het lezen van de herinneringen, als de vriendinnen hebben beleefd aan het opschrijven van de herinneringen.


Natuurlijk maakte ik ook voor dit vriendinnetje een 50 jaar geleden in ...bord.

En heb ik ook nog een kaart voor haar gemaakt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten