zondag 28 februari 2021

Kaarten februari 2021

In deze corona tijd zie ik allerlei oproepjes op Facebook van ouders waarvan hun kind jarig is met de vraag of iedereen een kaartje wil sturen. Het ligt aan de tijd die ik heb of ik gehoor geef aan het verzoek. Voor het nichtje van mijn beste vriendin had ik even tijd om een leuke kaart te maken. Ze houdt van poezen. Van een clipart van een poes (deze heb ik eerst in Inkscape gedegroepeerd) heb ik deze kaart gemaakt door het hoofd aan elkaar te plakken en daarover de afbeelding als een puzzel in elkaar te leggen.


Mijn bestie is deze maand 50 jaar geworden. Op de avond voor haar verjaardag liet ik een 'oudjaars' pakket voor haar deur achter. natuurlijk maakte ik daar een kaart voor. Deze kaart ontwierp ik zelf in Design Space en vergat ik het op te slaan, dom, dom, dom..


Voor haar 50e verjaardag maakte ik ook een kaart. Hiervoor heb ik een bestand voor de kaart uit Cricut Acces gehaald en zelf versierd met foto's van 0, 10, 20, 30, 40 en bijna 50. Daarnaast natuurlijk ook een Sarah.



Voor een jarige collega maakte ik deze kaart aan de hand van een bestand uit Cricut Acces. Een vrolijke kaart, waarvan ik alweer zin in het voorjaar krijg.


Voor de zoon van mijn vriendin maakte ik dit feestvarken. Het bestand komt van deze site


Voor mijn man maakte ik deze Valentijnskaart. Ook dit bestand komt uit Cricut Acces.



Voor mijn lieve collega maakte ik deze kaart namens alle collega's. En ja....ook dit bestand komt uit Cricut Acces.


Persoonlijk maakte ik voor haar deze kaart, met een gezellige uitnodiging voor als het weer mag. Ook dit bestand komt uit Cricut Acces. 



Mijn achterburen hebben een kleintje gekregen. Een jongetje! Voor hen ontwierp ik deze kaart, door een clipart van een slapende baby te degroeperen in Inkscape, waardoor ik alle kleuren apart kan snijden. Het origineel in Designe Space met hoofd en billen aan elkaar te plakken en een scoringline in het midden te plakken, waardoor ik de baby als kaart kan gebruiken en op kan vullen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten