woensdag 3 februari 2021

Oudejaarsavond

Morgen is mijn bestie jarig. Ze wordt 50, een speciale leeftijd dus! 

Vanavond is het haar oudejaarsavond, dus ik heb voor jaar een oudejaarspakket gemaakt.

Ik verfde een deksel van een wijnkist en maakte in Design Space een ontwerp na van een kaart van Hallmark die ik zo mooi vond. Met flex perste ik de tekst op de wijnkist (bij het plaatsen van deze foto zie ik pas een fout... 😳)

In de wijnkist zit een fles bubbels met een zelfgemaakt etiket en twee champagneglazen, die ik geëtst heb.


Sterretjes en oliebollen erbij en het oudejaarspakket is klaar. Bij Glitter and Glamour had ik nog een ballon besteld die ik zelf kon printen en daarna kon opblazen..zo leuk om te doen!

Natuurlijk maakte ik ook een oud en nieuwjaarskaart.


Fijne oudejaarsavond, Bestie!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten