woensdag 8 april 2020

I need to go camping

Onlangs deelde ik een foto van Pinterest op mijn tijdlijn van Facebook. Een trui met de tekst I googled my symptoms, turned out I just need to go camping. Ik vond het een geweldige trui, maar wist dat mijn variant er iets anders uit zou komen te zien.

De meeste tekst was niet zo moeilijk, de caravan ook niet, maar het woord camping heb ik zelf ontworpen; wat betekent voor mij camping? De caravan, het tentje van de jongens, BBQ-en en.... natuurlijk het surfen van de mannen. Dit heb ik toch aardig weergegeven? Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die voor mij camping betekenen, maar die komen in een ander project terug. De trui zal ik alleen op frisse avonden op de camping dragen.... als we weer op de camping mogen komen.

Het Design Space bestand: https://design.cricut.com/landing/project-detail/5e908b9628eb3404740a6e24


3 opmerkingen: