woensdag 1 april 2020

Ik ga mijn moeder verrassen... met een door haar zelf gekocht cadeau!

Het is alweer een tijdje geleden dat mijn moeder en ik op de Crea Beurs in Gorinchem waren. Daar kocht zij een ketting om te haken. Alle spullen kwamen al heel snel mijn kant op en toen ik aan de ketting begon begreep ik ook waarom. Wat een priegelwerk! Ik was in de kerstvakantie er al mee begonnen, maar omdat het priegelwerk was en ook nog eens met zwart garen, was het niet te doen. Achteraf bleek het een mooi werkje te zijn, tijdens de zonnige dagen in de overkapping.

Door oververmoeidheid had ik al een tijdje niet gefröbeld (op een enkele kaart na). Met me, myself en I afgesproken dat ik elke dag minimaal een x-aantal kralen zou haken bij mooi weer. Had ik zin om meer kralen te haken, was dat ook oké! Na 2 weken was de ketting af en begon ik aan een bijbehorende armband... was ik bijna bij de finisch, had ik niet genoeg garen! Gelukkig met mijn speciale aanhecht methode toch de armband nog verder kunnen haken. Dit was een werkje van eens en echt nooit weer!

Tijdens de Coronacrisis videobellen mijn moeder en ik naast onze appjes, zodat we elkaar toch nog kunnen zien. Vandaag gooide ik dit pakketje bij haar in de brievenbus... ik ben benieuwd wat ze er van vindt


Het pakketje maakte ik met een template dat op Design Space. Ik versierde het met een hart om mijn moeder te laten weten dat ik van haar hou!

Ik hoop dat mijn moeder weer snel uit kan, zodat ze de ketting en armband kan dragen.


Het volgende werkje waarbij ik me doelen ga stellen is mijn weefsjaal, als ik elke dag 1 of 2 rijen weer dan is deze over een week of 2 ook wel klaar.

2 opmerkingen:

  1. Echt heel mooi. Wat ben je toch een kunstenares!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Corien! Vaak zie ik leuke dingen op Facebook of Pinterest en dan vind ik het leuk om daar mijn eigen draai aan te geven

      Verwijderen