maandag 20 april 2020

Tja en dan is schoonpapa jarig...

Wat geef je iemand die zelf zegt alles al te hebben? Niet van drank houdt, niet veel om snoep geeft en nog een voorraad zeep heeft voor de komende 10 jaar? Geen idee.. Wat vindt mijn schoonvader nu echt leuk, waar is hij trots op? Al zijn jongens...

Het duurde even voordat ik eindelijk wist wat ik wilde maken en het was net op tijd voor zijn verjaardag klaar! In deze tijd kom ik niet bij de winkels als het niet noodzakelijk is, dit heeft natuurlijk alles te maken met het Coronavirus; a. ik ben een braaf meisje en doe wat mij opgedragen wordt en b. ik denk dat ik momenteel weinig weerstand heb, waardoor ik ook daadwerkelijk bang ben om het Coronavirus te krijgen. Met als resultaat dat ik een fotolijst via internet moest bestellen. De post heeft het momenteel razend druk (alle mensen hebben ook eindelijk het internetbestellen uitgevonden) waardoor er vertraging opgelopen zou kunnen worden. Gelukkig kwam de fotolijst op tijd aan.

Uit eindelijk is dit het resultaat geworden:
Aan de knijpers komen de trouwfoto' van mijn schoonouders en van Marco en mij te hangen en verder komen er babyfoto's van de kinderen en de kleinkinderen te hangen.
Het idee van de knijpers heb ik van het moederdagcadeautje dat ik een tijd geleden al gemaakt heb en binnenkort op mijn blog komt.

De letters zijn uit vinyl gesneden. Font: Sweet Hipster (Dafont.com)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten