zaterdag 25 april 2020

Toch nog een 50-jaar-geleden-in-1970 bord (incl. link Design Space)

Toen in januari een van mijn vriendinnen jarig was, maakte ik dit bord met de mededeling dat dit de eerste en laatste was omdat ik wist dat de rest ook bijna allemaal binnen het jaar 50 zouden worden.

Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om voor de volgende geen bord te maken.

Vandaag hebben we onze vriendin verrast door haar met ons vriendinnengroep toe te zingen achter haar huis met slingers en een spandoek!

Het bestand voor Design Space: https://design.cricut.com/#/landing/user-project/200745778
Het is een heel groot bestand,  dus het duurt even voordat het geopend is en je het bestand aan kan passen.


Ik ben bang dat er nog vele borden zullen volgen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten