woensdag 29 april 2020

Kaarten april

Helaas konden we dit jaar i.v.m. het Coronavirus niet naar de verjaardag van mijn nichtje. Jammer, want we zien haar al zo weinig. Omdat het nu zo'n rare tijd is, waardoor er helemaal geen aandacht is voor haar verjaardag heb ik voor haar een kaart gemaakt, zodat ze weet dat we aan haar denken.
Deze kaart maakte ik geheel met de Big Shot. De JARIG-mail kocht ik op de Crea Beurs in Rijswijk. Ik maakte hier deze maand twee kaarten mee omdat het ondanks het steeds dezelfde mal is, je steeds een andere kaart ermee kan maken.

Voor mijn nichtje maakte ik een hippe kaart met een ALL STAR (deze mal en van de lettervlaggetjes kocht ik bij AliExpress). Weer met de JARIG-mal (in januari maakte ik deze kaart met de JARIG-mal)



De volgende kaart maakte ik met de Cricut, mijn gewone papiersnijder en de embossing met mijn Big Shot!



Voor iemand die vervelend nieuws in deze Coronatijd te horen had gekregen, maakte ik deze kaart in plaats van een echte knuffel, zodat ze weet dat ik aan haar denk. De dandelions (blaasbloemen) sneed ik met de Cricut. 



De volgende kaart maakte ik weer met mijn Big Shot.   De knoopjes zijn ook gestanst (mal komt ook bij AliExpress vandaan)! 


De volgende kaart maakte ik voor Sarah....deze kaart maakte ik  met de Cricut en mijn gewone papiersnijder. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten